2009. március 19., csütörtök

Kommentár nélkül

A minap kaptunk egy tájékoztató jellegű levelet a lakáshitelt folyósító banktól, miszerint a 2007. februárjától fizetett törlesztésünk az alábbiak szerint alakult:

Fennálló tőketartozás: 55 237,54 CHF
- ebből lejárt tőketartozás: 22,08 CHF
Havi törlesztőrészlet: 457,20 CHF

Hitelünk, nem türelmi idős, hanem sávosan csökkenő.


Szerencsére olyan sokat futok, az örömhormonom megfelelő szinten állhat, mert ezen már csak mosolyogni tudtam.
Az nap este úgy futottam, mint róka elől menekülő nyúl.

2 megjegyzés:

a mesélő írta...

Ó tudnék hasonló mosolyogtatókat mutatni, csak mosolyogni nem tudok rajta ... és futni sem, mert folyton fúj ez a genya szél, inkább tornázok, de egyáltalán nem látszik meg. Kivül dagadt vagyok, belül meg savanyú és nem látom, hogy mikor és mitől lesz jobb?
Akkor te most folyamatosan csinosodsz a futástól és azért jobb neked?

csigaház írta...

Szia Banyuci!

Végre tudok írni! Soványodás még nem aktuális, mert még a kondíció sem megfelelő. Már lassan kezdjük az 5 kört, na akkor már égni fog a zsír is.

Nekem már nem is a hájfaragás a lényeg, hanem a lélek izmosodása!!

Amúgy meg állati agresszív vírusok támadtak rám, már komolyan feltettem az "utolsó kenetet" is, 4 napig masszív láz, fájás mindenhol, ott is ahol nincs is ideg?? Szóval borzalmas volt, túl vagyok rajta. Most megyek kiterelem az utódokat a levegőre, mert kezdek MEGŐRÜLNI!!! Este írok!!