2009. március 28., szombat

A vén csataló vallomása

Fáradt vagyok!!!

Fáraszt az anyaság, a folyamatos háttér zaj.
Fáraszt a háztartás, engem nem hoz lázba a kaja készítés, pláne a mosogatás.
Fáraszt, hogy 6 éve nem alszom át az éjszakát.
Fáraszt az országunk szégyene.
Fáraszt, hogy nem lehetek büszke magyar.
Fáraszt, hogy vámpír politikusokat tartok el.
Fáraszt, hogy nem azzal élek akivel kellene.
Fáraszt, hogy évek óta nincs pénzem.
Fáraszt, hogy ápolatlan vagyok.
Fáraszt, hogy nem öltözhetek úgy, ahogy szeretnék.
Fáraszt a szüntelen csöndtelenség.
Fáraszt a szellemi toprongyosságom.
Fáraszt, hogy nem tudok rendet tenni a kapcsolataimban.
Fárasztanak a napi konfliktusok gyerekeim apjával.
Fáraszt, hogy lesajnálva érzem magam több ember részéről is.

Fáradt vagyok!

Ha tehetném 5 érdekes könyvvel elutaznék a hegyek közé, mondjuk a Tátrába. Bevackolnám magam egy menedékház kényelmes, vaskályhás szobájába. Olvasnék, túráznék, jókat innék és ennék, megismerkednék, beszélgetnék.

Ehelyett bevackolom magam a kényelmes kis csigaházamba és ringatom magam.

3 megjegyzés:

a mesélő írta...

Veled megyek :)
Mert dettó ezt érzem, bár igazából fel-fel rázogatom magam. Nem akarok depis lenni, mégis lehet, hogy leszek, lehet, hogy van valami "velem" aminek nem kellene lennie, most nem semmiképp. Megijedtem, gombóc van torkomban és be vagyok szó szerint ....
Ja és én nem csak fáradt, hanem rettentő türelmetlen is vagyok :(
Mikor indulunk? Vannak jó könyveim!

a mesélő írta...

Ja a képek az A Kutyának készültek - nem kicsit "műk".

Macsek írta...

Keress valamit a környezetedben, lett légyen az egy szép élőlény, vagy kép, vagy látvány és hagyd, hogy szíven simogasson! amikor apjuk nincs otthon és a nagyobbik oviban és a kisebb alszik, de legalább csendben eljátszik, akkor hagyd abba a házimunkát/egyebet, menj a legfényesebb ablakhoz és csukott szemmel fordulj a fénybe. Élvezd-érezd, ahogy feltölt.
Ölelj meg egy szimpi fát, akárhol is találsz olyat és pökj rá, ki látja, pláne hogy mit szól hozzá! A gyerkőkkel is lehet ám! Ilyenkor hajlandóak 1-2 percig csendben lenni, utána pedig az együtt nevetés is jó gyógyír.
Legyél büszke azokra a magyarokra, akikre lehet. a politika sem itthon, sem máshol nem szép játék már rég.
Reggel, mikor felkelsz, mosd meg tiszta, jéghideg vízben az arcodat és ne azonnal töröld meg. Felfrissít és a víznek hihetetlen energiája van! Ezek amolyan elsősegély-tanácsok,garantáltan beváltak, próbáltam! ha gondolod, próbáld ki te is egy szentjánosbogár-tippjeit :)