2009. március 31., kedd

Öcsiszag

Néha bevillan egy emlékezetes illat, érzés csomag.

Minap szagolgattam 6 éves fiamat, és akkor villant be az ÖCSISZAG.

Címerező táborban voltunk, ami élmények mellett,rettenetes emlékeket is hagyott maga után, 14 éves voltam.
A kukorica tömött sorokban jó fél méterrel magasodott fölém, a szomszéd sorokba nem láttam senkit.
Bekattantam, szaladni kezdtem, karomat fejem fölé emeltem és akkor megéreztem az öcsém szagát, a koszos, kócos, izzadt ovi szagot.
Kerestem a szag forrását, az alkaromnak volt olyan jó szaga (a friss izzadság, naptej, kukorica virágpor, kukorica harmat keverék).
Mérhetetlen honvágy szorított össze.
Erősen orromhoz szorított karokkal süvítettem a több km hosszú sor végére, de akkor már nem voltam bánatos, sőt őrült boldogság tört rám, csak szagoltam és szívtam magamba az öcsiszagot.

1 megjegyzés:

a mesélő írta...

tényleg jobban vagy:) ez nagyon tetszett! :)