2009. január 15., csütörtök

Apa kórházból ki, Anya kórházba be

Hát ez aztán nagyszerű, Apa telefonált, hogy nem maradhat éjszakára, mert férfi lévén a nővérrel kettesben valamiféle potenciális férfi állattá vedli magát és nem tudom én mit tesz, de tesz az biztos, mert még a folyosón sem ülhet, el kell hagynia az osztályt.
O.K., de akkor Vilkóval együtt.
Nem azt sem lehet, mert állítólag a nővér 20 percenként fogja szemügyre venni a most kapott gyógyszer hatékonyságát. ( zárójelben kérdezem én, milyen lógyógyszer az, amit 20 percenként kell ellenőrizni, kell ez az én gyerekemnek, ebben nem vagyok biztos).

Anyaállat ilyen helyzetekben bújik elő barlangjából, és köti az ebet a karóhoz. Ha Apa nem maradhat és Vili nem jöhet, akkor Anya megy. Apa már szerintem a 20. stresszoldó bagóra gyújt rá ( mennyire gyűlölöm ezt), mert Anya csak okvetlenkedik és okvetlenkedik, miért nem bír ki az a francos 5,5 éves vén cula 1 éjszakát a szülei biztonsága nélkül? - gondolja magában.

Hát, csak, mert, igy Anya MIATT ( bünti hangsúly), át kellett szervezni a fél osztályt ( hogy is, ő hárman vannak bent, annak a fele másfél gyerek), így Vilmos külön szobát kap ahol Anya is bent maradhat. Nem tudom, de nem 2009-et írunk, lelketlen, bürokratikus egészségügy, FÚJJ!

Apának lesz pocsék, no meg Flórka babának, mert ő csak Anya nagy hájas hasán szeret elaludni, jó néha Apa horpadt mellkasán is sikerült, így biztos minden rendben lesz.

Amúgy meg mindjárt itt a holnapután!!


Vidám délutánt kis pajtások!!

Nincsenek megjegyzések: